Minőségirányítás
A Nemzetközi Masszázs Akadémia oktatási - minőségirányítási rendszere:
MINŐSÉGPOLITIKAI NYILATKOZAT
Küldetésnyilatkozat, az intézmény képzési céljai, alapelvek
Intézményünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény alapján engedélyeztetett képzések folytatását tűzte ki célul, „A, „B” és „D” képzési körben.
A felmerülő piaci igényekhez rugalmasan alkalmazkodva igyekszünk folyamatosan fejleszteni képzési kínálatunkat, a szigorú jogszabályi és minőségbiztosítási keretek között folytatott engedélyezett képzések területén.
Jelenleg az Egészségügyi szakmacsoportba tartozó, államilag elismert szakképesítések megszerzésére irányuló képzések, illetve a Vendéglátás- Turisztika szakmacsoportba tartozó, a felnőttképzési törvény szerinti úgynevezett egyéb szakmai képzések területén kívánjuk és tudjuk bizonyítani, hogy a nálunk tanuló felnőttek színvonalas szolgáltatásban részesülnek.
Tevékenységünk minőségbiztosítási rendszerét és a szakmai munka eredményességét folyamatosan mérjük és tökéletesítjük, a rendszer teljesítményét és a minőségcélok teljesülését évente értékeljük az intézmény vezetőségének bevonásával.
A minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat.
Figyelembe vesszük, és kielégítjük a képzésben részt vevők, a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeit, valamint az elégedettségmérések és a helyesbítő tevékenységek tapasztalatait, eredményeit , a képzésben résztvevők véleményét pedig beépítjük a minőségbiztosítás megvalósításába.
Célunk megfelelni a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak, illetve a GDPR (Általános Adatvédelmi törvény)- nek.. Ennek előfeltétele az általunk biztosított tevékenységek szabályozott, ellenőrzött és felügyelt végrehajtása.
Stratégiánk, ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó képzési szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, valamint olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a követelményeknek és a szakmai kihívásoknak.
Minőségpolitikánk alapja az ügyfél elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket.
Az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük.
Minőségpolitikánkat igyekszünk minden évben felülvizsgálni, vagy az éves önértékelés alkalmával, vagy képzési kínálatunk módosítása során, illetve nagyobb jelentőségű törvény-, rendelet változása esetén. A Minőségpolitika intézményünk felnőttképző és minőségbiztosítási tevékenységét alapvetően meghatározó dokumentuma, ezért megfogalmazása, módosítása, jóváhagyása, hatályba léptetése az intézmény képviseletére jogosult vezető hatáskörébe tartozik.
Kelt: 2018.05.25.
RENDSZERES KÖZZÉTÉTEL DOKUMENTUMAI:
Rendszeres közzététel EHV-04
Rendszeres közzététel EHV-03
Rendszeres közzététel EHV-02
Rendszeres közzététel EHKN-02
2018-as OKJ vizsgacsoportok adatai: 2018-ban 8 db szervezett vizsgán összesen 172 résztvevő vizsgázott. Osztályzatuk átlaga: 4,1
2019-es OKJ vizsgacsoportok adatai: 2019-ban 6 db szervezett vizsgán összesen 123 résztvevő vizsgázott. Osztályzatuk átlaga: 4,4
2020-as OKJ vizsgacsoportok adatai: 2020-ban 6 db szervezett vizsgán összesen 158 résztvevő vizsgázott. Osztályzatuk átlaga: 4,2