Panaszkezelés

Intézményünk minőségirányítási rendszere nagy hangsúlyt fordít a jelentkezők és résztvevők visszajelzéseire.

Az alábbi módokon jelezheti elégedettségét vagy panaszát:

  1. Ügyfélszolgálaton kihelyezett Panaszkezelési Jegyzőkönyvbe tett bejegyzéssel.
  2. A tanfolyam végén kiosztásra kerülő Programértékelő lapok kitöltésével.
  3. A honlap jobb szélén lévő "visszajelzés" fül kitöltésével.
  4. Központunkban, az igazgatói iroda előtt elhelyezett ládába történő levél elhelyezésével.
  5. Postai úton történő ajánlott levél küldésével. (Acsádi Gabriella Igazgatónak címezve)

Szóbeli minősítéseket, észrevételeket sajnos mi sem tudunk megfelelő hatékonysággal orvosolni, ezért kérjük minden esetben aláírásával hitelesített levelet küldjön!  Jogászunk néhány napon belül (szintén írásban) válaszol Önnek.

 


Az oldal használatával elfogadja a sütik (cookies) alkalmazását. Bővebb információ...

A felhasználói élmény fokozása érdekében ezen a honlapon engedélyeztük a sütik felhasználását. Ha folytatja az oldal használataát az ön beállításainak megváltoztatása nélkül vagy rákattint az "Elfogad" gombra, akkor hozzájárul ehhez.

Bezár